Metal Gear Solid V The Phantom Pain
پروفایل مدیر

به وبلاگ من خوش آمدید
کدهای اختصاصی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

لینک دوستان
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان LOVE THE GAME و آدرس lovethegame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اسکین98 | قالب رایگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

Metal Gear Solid V The Phantom Pain

شاید یکی از بزرگترین تغییراتی که نسخه ی  MGS V : TPP را از نسخه های پیشین سری متمایز می کند جهان باز ( Open World ) بودن این بازی می باشد. ویژگی که آزادی عمل بسیار بالایی را برای بازیبازان در انجام ماموریت ها پدید آورده است. ویژگی که نمونه ی بسیار محدود آن را پیش از این در GZ مشاهده کردیم زیرا در این عنوان بازیبازان با وجود داشتن اهداف از پیش تعیین شده می توانستند به روش های گوناگونی ماموریت خود را به اتمام برسانند. حال این آزادی عمل در TPP به اوج خود رسیده است به عنوان مثال می توان به مرحله ی نمایش داده شده در افغانستان اشاره کرد که اسنیک به سمت تنها هدف و هدف نهایی که در نقشه مشخص شده است یعنی میلر می بایست حرکت نمایید اما اینکه چطور و چگونه، به صورت مخفیانه یا با کشت و کشتار و…  به انجام وظیفه اش بپردازد در دستان بازیبازان می باشد. اگر شما نیز نسخه ی GZ را تجربه کرده باشید به خوبی کمپ امگا ( محل رقم خوردن بازی ) را به خاطر دارید حال اینگونه که مشخص شده است محیط TPP حدودا ۲۰۰ برابر بزرگتر از امگا می باشد که این امر سبب بدل شدن این بازی به بزرگترین نسخه از سری MGS شده است.

 

 

البته تنها به دلیل بزرگی نقشه نمی توان TPP را بزرگترین نسخه از یکی از ماندگار ترین سری های تاریخ بازی های رایانه ای دانست، یکی دیگر از این دلایل وجود افراد و آیتم های مختلفی در محیط بزرگ بازی مواجه می شود که برای مقابله با ویژگی های هریک از آنها می بایست تصمیمات به خصوصی را اتخاذ کرد و یا در محیط بازی این طور که تا کنون مشخص شده است امکانات و آیتم های بسیاری قرار گرفته است که بازیبازان با اندکی کنکاش در محیط برای پیشرفت شخصیت و ویژگی های بازی از آنها استفاده کنند موضوعی که باعث شده است جدا از نگرشی متفوت به یک بازی جهان باز و مخفی کاری تنها شاهد یک محیط عظیم  نباشیم و همواره بازیبازان مشتاق جستوجو در مناطق مختلف بازی باشند.

 

یکی دیگر از مواردی که TPP به صورت بهینه از نسخه های پیشین سری به ارث برده است قابلیت بی هوش کردن دشمنان و فرستادن آنها به پایگاه مادر برای استفاده از آنها در ادامه ی بازی می باشد. ویژگی که نخستین بار در عنوان نه چندان موفق Portable Ops که برای PSP منتشر شد شاهد آن بودیم سپس کوجیما با اندکی بهبود این ویژگی را به نسخه ی Peace Walker منتقل کرد و اینک به صورت بسیار بهینه ی بازیبازان می توانند با استفاده از Fulton Slyhook از این ویژگی در MGS V : TPP بهره بگیرند. در نسخه ی پنجم سری سازندگان دیگر مانند گذشته پایگاه مادر را به چند منو برای بازیبازان خلاصه نکرده اند و در TPP ما شاهد بنای عظیم و فیزیکی این پایگاه می باشیم، و بازیبازان می توانند با جستوجو در محیط همانطور که در نمایش پیشین بازی نشان داده شد تمامی موارد قابل حمل و با ارزش همچون افراد، وسایل نقلیه، حیواناتی همچون بز! و… را به پایگاه مادر منتقل و در ادامه ی بازی از آنها استفاده نمایند.

 

همه چیز مانند واقعیت:

به دلیل مشکلاتی که در تبدیل MGS V : TPP به یک بازی مخفی کار جهان آزاد وجود داشت تیم سازنده تصمیم بر استفاده از موتور گرافیکی قدرتمند  Fox Engine در این عنوان گرفتند. موتوری که در ساخت GZ نیز از آن اشاره شد اما کارایی آن در TPP بسیار متفاوت تر از آن چیزی است که در گذشته مشاهده شده است زیرا اینک آب و هوا و شرایط جوی محیط بازی کاملا طبیعی و تغییر پذیر طراحی شده اند. همانطور که در یکی از نمایش های بازی مشاهده شد با ایجاد طوفان شن دید و وضعیت دشمنان و حتی شخصیت بازی به کلی تغییر می کند و دیگر شما دید کافی برای دیدن دشمنان را ندارید موردی که در باره ی طرف مقابلتان نیز صدق می کند. علاوه بر این سیستم شب و روز در گیم پلی و نوع پیشروی بازیبازان تغییراتی گسترده ای را ایجاد خواهد کرد زیرا با استراتژیی که در طول روز رقیبانتان را از پیش روی بر می دارید نمی توانید در تاریکی شب راه به جایی ببرید و ملزم به تغییر شیوه ی بازی خود با توجه به جای گیری دشمنانتان هستید.

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7×64, Windows 8×64 (64-bit OS Required)
Processor: Intel Core i5-4460 (3.40 GHz) or better; Quad-core or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 (2GB) or better (DirectX 11 card Required)
DirectX: Version 11
Hard Drive: 28 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7×64, Windows 8×64 (64-bit OS Required)
Processor: Intel Core i7-4790 (3.60GHz) or better; Quad-core or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760 (DirectX 11 graphic card required)
DirectX: Version 11
Hard Drive: 28 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card (Surround Sound 5.1

 

دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Direct Link

دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

دانلود پارت ۱۱ : Direct Link

دانلود پارت ۱۲ : Direct Link

دانلود پارت ۱۳ : Direct Link

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید